Monday, October 27, 2014

Naaidag in Amsterdam

Hallo Kantje Boord dames
Wat zou het leuk zijn om eens in de maand samen te naaien! In Belgie schieten de naaiclubs als paddestoelen uit de grond, maar daar zijn ze sowieso veel sneller met organiseren.
De ijverige wijven   

Vaak maken ze gebruik van een buurthuis of bij iemand thuis als er genoeg ruimte is. Bij mij kunnen er 4-5 dames terecht..zoals bij Kantje Boord. Als de groep groter wordt kunnen we altijd nog uitwijken. Mijn grote probleem met bestaande naailessen zijn de kosten en de beperkte uurtjes..hooguit 2 per keer per week. Een dag lijkt me geweldig!
Ik woon in Watergraafsmeer waar de parkeerkosten vrij hoog zijn. Maar dat is te omzeilen doordat ik mensen oppik van het Amstelstation ..of naaien op Zondag..dan is het vrij parkeren.


Ik heb een aantal machines:
Bernina aurora 440 Q
De Janome 521 van Kantje Boord
Een industriƫle Bernina 930
een portabel featherweight 
en een Babylock imagine


Ben benieuwd wat jullie reacties zijn!!

No comments: